torsdag 17 februari 2011

slackerbitch, faghag whore, such a motherfucking bore.

Idag var jag på "gynekologisk cellprovskontroll". Jag såg ju inte direkt fram emot det men när jag låg där på britsen med särade ben och en kvinna grävandes i mitt underliv så tänkte jag att det här är fan inte kul! Jag kom inte ihåg att det var SÅHÄR obehagligt!
Och nu efteråt känns det inte så farligt längre men nu kommer jag ihåg att fan det var ju mycke värre än vad jag minns sen tidigare undersökningar.
Men det var snabbt över och jag kunde åka hem trösta min stackars vagina. ^^
Det är konstigt hur så små instrument kan kännas nått så otroligt mycket. Jaja. Nu lär jag i alla fall skaffa mig ett ligg snart så en 50+ tant inte är den senaste att ha grävt runt där nere..
Ikväll är det Placebo som gäller för det passar min ångestfyllda sinnesstämning alldeles utmärkt.
Jag MÅSTE hitta på nått i helgen så jag inte äts upp av ångest. Hitta ligg var det ja...
Se you at the bitter end!