måndag 21 februari 2011

Ge mig arsenik


Tjo hopp!
Idag har jag inte gjort mycket annat än att spela sims och va på claes ohlsson med mami som köpte en helt underbar värmedyna till mig. Det blir så varmt och skönt så nu tänker varken jag eller Sammy lämna sängen något mer. Ja möjligtvis för att äta och gå på toa då.
I morse hade jag jätte lockigt hår så jag tog lite egobilder och tänkte dela med mig av en. VARSÅGOD!
Annars så har jag inte sovit mycket inatt. Har vaknat av att jag hostat hela natten och till och med hostat så jag spytt. Och på natten har man ju oftast inget i magen att spy upp så det var riktigt äckligt. Bara för att jag var ute igår när det var så kallt utan min andningsgrej.

SANNA! Jag köpte biljetterna så du kan känna dig fri att ge mig pengar när du vill nu. Bildbevis på det såklart.

Annars godnatt! Imorgon har jag ett telefonförhör med en polis. :)