onsdag 27 februari 2013

Morgon ilska


Föst har jag svårt att sova.
Sen vaknar jag halv åtta av att det står en stor jävla lastbil utanför mitt sovrumsfönster (lastbilen har en slang som suger eller blåser eller gör nått annat skit som låter förjävligt hela dagarna på grund av alla jäkla vattenskador).
Sen tappar jag ett av mina favoritglas i golvet för jag är så trött med blåbärssoppa i så det blir glas och blåbärssoppa över hela köksgolvet.
Och medan jag tar rätt på all den jävla skiten så snor Sammy en av mina rostade mackor.
Och till råga på allt så börjar dom borra så huset skakar på sjunde våningen INNAN klockan hunnit bli åtta.
Så nu fick jag bara EN macka och INGEN blåbärssoppa och har en massa glassplitter i händerna.
Inte min dag idag?
Jag har inte ens varit vaken en timma och det här är vad världen ger mig idag?? Screw you world! Screw you!!