måndag 11 februari 2013

Förlåter ni mig mina synder?


Tjohopp!
Det var ett tag sen.
Har ni saknat mig?

Har varit ganska mycket och jag har varit ganska trött och helt glömt bort att bloggen existerar.
Ikväll har jag dock varit ganska uttråkad och rastlö. Blir väl så efter en fin helg med Sannylicious. Man känner sig tom efteråt.

Vad har jag gjort sen sist då..
Ja, när jag inte varit på katthemmet, hånglat med grannar, firat jul med Sanna, vart i rättvik, kalasat, porrat och kollat på serier så har jag väl tänkt ganska mycket. Ganska otroligt mycket faktiskt. Och kanske blivit aningen klokare..?

Nä, det här får bli ett kort inlägg för mina odjur sitter och stirrar ut mig för dom är så hungriga. Och snart måste jag slänga mig i säng för jag ska till jobbet tidigt imorgon för att jag ska lämna Kajsa hos veterinären klockan halv nio för kastrering och öronmärkning. Men då får jag sluta två. :)

Ska försöka bli bättre på att uppdatera. Puss och kram folket!