fredag 1 mars 2013

Grattis Jensen


Hej!

Idag är det fredagen den första Mars. Jensen Ackles fyller 35 år idag och det firade jag genom att drömma om honom och Supernatural imorse och sedan se senaste avsnittet.
Sen har jag vart på katthemmet. Det har varit ganska lugnt i veckan men ändå har jag varit så trött. Jag hoppas att dom nu äntligen ska vara klara med borrandet i huset så man kan få sova ut lite då och då när det behövs.
Har inte så mycket att skriva egentligen..
Imorgon ska jag åka till Rättvik och hälsa på mormor, morfar och mamma en sväng. Och hämta hem Sally som fick vara kvar där senast jag var dit.
Ska väl kanske sova nu.
Godnatt
Två nya katter på katthemmet som jag döpte till Isis och Bast

Salsa har poserat lite för mig i veckan
Pantra var den enda som uppskattade den nya aktiveringsleksaken.

Och idag kom dom nya medlemstidningarna där tre av mina bilder är med! :D