söndag 24 februari 2013

Solande katter


 Tjohej!

Helgen har mest bestått av att ligga i soffan och kolla på serier och filmer pga mensvärk och magkatarr. Låg iofs i Hildas soffa på fredagen och hade ont med sällskap. :) Så den dagen sög inte. Fast det har väl inte igår eller idag gjort heller egentligen. Så länge jag har varit stilla, tagit mina mediciner och avlett mig med serier och filmer så har det gått och varit riktigt bra.
Och tack gode gud för underbara katter!
Idag var det soligt och milt ute så jag och katterna har njutit med öppet fönster. Speciellt Sammy och Kajsa tyckte det var härligt med sol och frisk luft.

Imorgon ska jag och Sammy till Vettris för vaccinering och en svans till nos undersökning. Ska bi kul att åka dit med honom utan att han är sjuk. Vad jag vet i alla fall. :P Vi får väl se vad han får betyg av veterinären. :)



Kajsa

Sammy

Kajsa

Sammy
Ha det bra och simma lugnt!