lördag 3 november 2012

Visste du?


att jag vill
- bli hel, trygg och stabilare?
att jag har - ont i axlarna idag?
att jag lyssnar mycket på -  Mumford & sons nya album just nu?
att jag funderar på - allt, alldeles för mycket?
att jag pratar -?
att jag inte gillar – vargjägare, moderater, folk som bär päls och elaka människor?
att min första riktiga kyss – var inte en särskilt "big deal" för mig?
att jag avskyr när folk snackar -om saker dom egentligen inte vet särskilt mycket om?
att jag gillar – att ha kul?
att jag alltid kommer att – vara mer eller mindre skadad?
att sist jag grät var – i onsdags på bildterapin?
att min mobiltelefon är – htc Desire HD A9191?
att när jag vaknar på morgonen –så är det endera av hungriga katter eller kissnödighet?
att innan jag går och lägger mig – så har jag många små ritualer för att gå in i "sovmode"?
att idag har jag – mest legat i soffan, lyssnat på musik och klappa på katterna?
att jag just nu tänker på - att det kanske är dags att klä på sig och göra lite lunch?
att i kväll ska jag – på halloweenfest?
att jag hoppas – jag får möjlighet att åka och jobba som volontär på ett barnhem igen?
att jag verkligen vill -att människor ska vara snällare mot varandra, djur och natur?