onsdag 28 november 2012

Kissekatter


Hej! Gissa vad! Jag är trött! :P Men jag sover i alla fall (ja, inte just precis nu då men om nätterna :P ) och de är ju bra. Har haft tre jätte bra dagar på jobbet i veckan och imorgon är jag ledig. Då ska jag vila. Sen får vi se hur jag gör med resten av veckan, ska väl till Rättvik är det tänkt, men på tisdag-onsdag-torsdag nästa vecka ska jag jobba igen.
Den här veckan har jag vart kvar själv på eftermiddagen alla dagarna, ja förutom vår duktiga praktikant Maja som har prao på katthemmet den här veckan, men det har varit skönt och lugnt. Mycket katter just nu, många små kattungar. Många som behöver lite extra tid och kärlek så egentligen skulle jag vilja vara där resten av veckan också. Men jag är ledig och ska försöka vila och slappna av.
 Mina egna katter tycker inte alls lika mycket om mig som katthemskatterna, men dom får man inte dåligt samvete för att man lämnar i alla fall. Allt dom vill ha utav mig är mat. Sen får jag gärna låta dom va. ;)

Ha det bra folket.