torsdag 1 november 2012

Lite bilder på min lägenhet

Tänkte jag skulle visa lite bilder hur jag har det i min älskade lägenhet, och med mina rätt söta missar. :)

Vardagsrum


Diskbänk

Sovrummet

Min sjukt sköna säng i mitt otroligt mysiga sovrum

Matplats

Kyl och frys

Bokhyllorna i köket

Sally i soffan

Byrån i sovrum

Alla fina katter i sängen

Sammy och Stacy skedar
Badrummet

Tvättmaskinen i badrummet

Ursäkta taskiga bilder men sen min kamera gått sönder så får mobilen duga så länge.
Några av bilderna är nån vecka eller två gamla. Jag har mer saker på väggarna nu. Annars är det mesta klart. Lite mindre projekt jag ska ta itu med så småningom. Men just nu är jag nöjd och väldigt glad åt lägenheten. Som jag har väntat! Och nu vill jag ha MASSA besök! Så kom för guds skull och hälsa på så jag har en ursäkt att baka. Det har jag längtat efter.
Idag hade jag besök av Ida och gjorde både mat, vegansk sockerkaka och chokladmousse. Det var riktigt bra trots segt huvud och svårigheter att göra flera saker samtidigt. ;)