torsdag 13 januari 2011

Från det ena till det andra

Jag har varit trött hela eftermiddagen, har riktigt lidit men nog fan kan jag nu såklart inte sova. DRYGT! Låg i alla fall i sängen och försökte ett bra tag tills jag kom och tänka på en sak som gav mig jätte ångest så jag höll på att börja gråta. Då gick jag upp. Ingen ide att ligga och må dåligt.
Har väl inte direkt jätte stor lust till att blogga. Känner mig ganska okreativ. Men jag lär ju göra nått så jag tvingar fram lite blogg och hoppas det lossnar snart.
Vill egentligen inte lägga upp ett nytt inlägg för just nu har jag 69 inlägg och det är ju ganska fint tycker jag. Men så kan det inte vara för evigt.
Jag kom precis på att jag inte tagit kort med min kamera på jätte länge! Förut tog jag kort på allt och alla hela tiden. Får bli bättre tror jag. Och för att visa min goda vilja ska jag lägga upp en bild på mig som jag tar nu!
Ser väl inte ut som den fräschaste kniven i lådan men det är en äkta bild på nått sett..
Och foton tar mig till imorgon/idag då jag ska på fotokurs på arenan. Ska få låna Jossans Kian som modell så jag ska åka och hämta dom imorgonbitti. Sen får vi hoppas vi lyckas ta en massa fina bilder på honom.
Och på tal om bebisar så har Ida-Stina fortfarande inte fött. Jag kommer bli galen snart! FÖD! Jisses ska det vara så svårt? :P Har väl i alla fall tänkt åka till henne i alla fall över en dag i helgen vare sig hon har fött eller inte. Längtar efter Idisen så mycket!
Och min andra Ida var jag till idag. Kände att jag behövde träffa någon så jag ringde henne och fick komma. Det var mycket trevligt och skönt. Vi (jag) pratade en massa om sånt som inte varit lätt alla gånger. Det behövde jag tror jag. Vi såg på räddningspatrullen också! Älskade de när jag var liten. :) Jag handlade mat som jag lagade till där och det som blev över har jag lämnat kvar tills nästa gång jag kommer och är hungrig. Lämnade ett paket makaroner, grillade quorn filer och chilisås. Borde kanske lämna lite handsprit där nästa gång också. Det är ju sånt man alltid behöver och jag hänger ju där så mycket nu. En tandborste är ju aldrig fel heller. XD
Nä nu lär jag försöka sova så jag orkar med allt vad det innebär att vara mig.
GODNATT!