torsdag 20 januari 2011

Än fanns det tusentals tårar kvar


Go kväll!
Igår var en fruktansvärd dag. Vet inte vad det var med mig riktigt men jag var ledsen i princip hela dagen. Det var jobbigare att gå upp en vanligt och jag grät på morgonen, på Finsam, på väg hem från Finsam, på terapin, på väg hem från terapin, i duschen och i sängen. Allt kändes bara så hemskt och hopplöst. Det var som om jag för en dag föll tillbaka till hur det kändes förr. Det var inte kul! Men jag överlevde och idag var bättre. Inte jätte bra men bättre. Jag var på fotokurs på arenan och sen åkte jag och lilla Anna dit igen och fota lite i studion. Sen innan jag åkte till Rättvik, där jag är nu, åkte jag förbi Jossan och Kian en sväng. Så det är ganska lugnt. :)
Ida-Stinas bebis mår bättre och bättre och det är jag så glad för! <3 Hejja William!
Imorgon åker jag tillbaka till Falun och så kommer SANNA! Vi ska kolla på Supernatural och fira jul och hennes födelsedag. Det ska bli TOP NOTCH!
Nä nu ska jag gå och ta en dusch tror jag bestämt.

Hej hej!


Och alla känslor slog och sprängde hela vardagen full med hål