onsdag 26 januari 2011

Frågelista

Här kommer en lista med frågor som min kära Sanna har gett mig att svara på.
I vilket land skulle du helst vilja bo?
Vet inte riktigt. Någonstans där det är varmt i alla fall! Det finns en massa länder där jag skulle vilja bo i ett tag i alla fall. Som tex, Österrike, Senegal, USA, England, Indien, Nya Zeeland mm. Men någonstans i Afrika skulle jag kunna se mig själv bo och bli gammal. Det är så skön rytm där, i alla fall där jag har vart och hört.

Vilken är din favoritgata och varför?
Elmstreet för det händer så mycket spännande där. Annars vintergatan kanske? Dum fråga. Vem fan har en favoritgata? Låt mig va!

Vad föredrar du: Harry Potter, Sagan om ringen eller Narnia?
Harry Potter för Narnia böckerna lästa mamma för mig när jag var liten så det var ju rätt länge sen och sagan om ringen böckerna har jag aldrig läst. Harry Potter läser jag fortfarande då och då och den är mysig.

Hur tänker du dig att ser Gud ut?
Gud är som ett moln bestående av en massa nästan genomskinlig färggrann energi.

Tror du på spöken?
Ja då, på sätt och vis. Mer andar kanske. Samma där som med gud. En massa energi som far runt.

Om du svarade "ja" på den tidigare frågan, så varför ska du vara så himla töntig jämt?
Jag är inte töntig jag är andlig och bedårande!

Vilket årtal skulle du helst vilja ha levt under, och varför?
Nån gång i framtiden. Annars är jag väl rätt nöjd med just nu. Inget större kvinnoförtryck eller slavhandel. Det är liksom lite viktigt för mig. :)

Vilken är den konstigaste frasen någon har sagt till dig under ett samlag?
Oj! Svår fråga. Så mycket konstigt har sagts. Men jag tror jag vet vad du gärna vill att jag ska svara så ”Knulla fitta” sa en stjärna under ett samlag en gång. Fast jag tror inte att det var till mig faktiskt. Annars så sa en ”det måste vara som i en porrfilm för att det ska gå” och det tyckte jag var ganska lustigt av honom. XD

Vilket är din absoluta favorit Supernatural-avsnitt?
Svårt. Det finns så många. Men jag tror det måste vara säsong 2 avsnitt 4 ”children shouldn't play with dead things” när Sam och Dean möter Trixtern för första gången.

Vad är det konstigaste du yppat under ett samlag?
Jag tror du är smygbög” har jag fått höra kanske inte är så normalt att säga...

Känner du att ticks i ögonbrynen var ungefär det sista som behövdes för att du skulle vara det kompletta "whole new level of freak"?
Nä den bron har jag korsat för länge sen. Och så konstigt är det väl inte att ha lite ryckningar i ansiktet ibland?

Vilket är ditt favoritcitat och varför?
Vet seriöst inte. Kommer inte på ett enda just nu. :O
Ifall du hade en porrfilm, vad skulle den heta? Berätta gärna hur du skulle lagt upp den i övrigt.
Har aldrig tänkt särskilt mkt på det men den skulle nog heta ”kåthysteri” och vart jag med en massa karlar och dildosar som tillfredsställer mig natten lång.

Vad skulle du välja mellan: en het natt med Jensen Ackles (där du får göra vad du vill och bjuda med vilka av hans kollegor som helst) eller en livstid av rödgrönt styre, vilket bidrar till en värld utan orättvisor och rasism?
Elak fråga. Men handen på hjärtat så kan jag ju flytta från Sverige. Det finns ju så många andra bra länder. Fast det kanske gäller hela världen och då har jag ingenstans att ta vägen så då måste jag väl välja livstid av rödgrönt styre antar jag...

Äta någon annans bajs eller dina egna spyor?
Dum fråga. Vem fan skulle hellre vilja äta någon annans bajs än sin egen spy som ändå nyss legat i magen?? O.o Det är också mycket mer hygieniskt. Så ja mina egna spyor OFC!!

Om du fick byta liv med någon annan person en dag, vilken skulle du byta med och varför?
Jensen Ackles fru kanske? Så jag får ta på Jensen såklart! Eller Jensen Ackles själv kanske så jag kan gå och ha sex med en massa heta bögar!!

Varför kletar du så jävla mycket bodylotion i ansiktet hela tiden?
För att det är så himla skönt! Jag älskar känslan av lotion på min kropp.

Ifall du var en maträtt, vilken skulle du vara och varför?
SUCK. Inte vet väl jag.
Vilken karaktär i Nalle Puh anser du att du är mest som?
Tiger, för han är glad, barnslig, busig men ändå känslig. Och vore han inte ett barns gosedjur så är jag säker på att han skulle vara väldigt sexuell!
Vilken musiklåt, av de redan befintliga, önskar du att du själv hade skrivit?
Dom flesta av coldplays låtar. Just nu älskar jag speciellt ”glass of water”. Briljant text och underbar melodi. Och ”Viva la vida” såklart! <3>
Vilket är det finaste ordet du vet?
Harmoni är väldigt vackert.

Vilket är det fulaste ordet du vet?
Frigid kanske. Haha

Om du kunde äta upp en människa och därigenom få all dens kunskap, vem skulle du välja att mumsa på då?
Om det innebär att jag måste äta kött så skulle jag hellre fortsätta vara dum. Men Dalai Lama verkar ju ha en hel del kunskap jag inte skulle säga nej till!

Om du var tvungen att genomgå en plastikoperation, vad skulle du ändra?
Jag vill och försöker ju få¨bort mina ärr. Men om jag skulle ändra något gud gett mig så kanske snyggare bröst då.
Av Jimmie Åkesson, Fredrik Reinfeldt och Pernilla Wahlgren: vem skulle du ligga med, gifta dig med och döda? Motivera!
Himla svårt. Men definitivt döda Pernilla, står inte ut med kvinnan, sen lär jag väl ligga med Jimmie (och sen bada i blekmedel) och gifta mig med Fredrik. Han är ju ändå statsminister och då skulle jag ha massor med tid att försöka få honom att bli en godare människa, samtidigt som jag lever i lyx.
Vem är den snyggaste mannen/kvinnan i hela världen (inklusive döda folks)?
Scarlett Johanson

Om du skulle uppskatta hur bra du är i sängen (med sällskap alltså) på en skala från 1 till 10, vad skulle du sätta för poäng då? Motivera!
Väldigt olika beroende på killen men runt 7 kanske.

Vilka tre saker (rent utseendemässigt) tittar du efter när du spanar efter potentiella ligg?
Ansikte först och främst, sen händer och axlar/bröst.

Vilken är din favoritställning i sängen (mängden av folk i sängen är oväsentlig)?
Underst med benen på killens axlar (folded deck chair position ) funkar nästan alltid. Men underst gillar jag att vara, med benen på lite olika sett.. Är så skönt med tyngden över sig och att man har lätt att ”hjälpa till” där nere.

Hur ser det perfekta frieriet ut enligt dig (alltså hur vill du bli friad till av din drömman) ?
Det kanske låter jätte oromantiskt och tråkigt men jag tror inte jag skulle gilla att bli överrumplad med ett frieri. Om jag ska gifta mig så ska det vara något vi pratar om och kommer fram till tillsammans.

Hur många dagar har du som längst gått runt oduschad?
7-8 dagar kanske.

Skulle du kunna tänka dig att suga av varje vargjägare i hela landet, om det ledde till att de slutade skjuta varg?
Nja. Eller jo om jag inte behövde ta fler än max tre om dagen och dom kom till mig så visst. Jag skulle kunna offra mig för vargarna.

Nämn fem saker som du gillar, men aldrig skulle våga berätta för någon?
Om jag aldrig skulle våga berätta dom så kommer jag ju aldrig skriva dom här.

Vilken är din inofficella stripplåt (alltså den låt du skulle välja att strippa till, om du under knivhot var tvungen att göra det)?
Christina Aguileras – Nasty naghty boy

Om du fick leva i tv-serievärld, vilken skulle du välja då och varför?
Harry Potter, jag gillar magi. ^^ Eller nej Heroes om jag fick ha Hiros krafter!

Om du kunde åka tillbaka i tiden och besöka dig själv som 12-åring, vad skulle du säga till 12-åriga Isabel då?
Stick! Rym iväg från allt och alla och kom inte tillbaka fören du är åtminstone 20 år!
Sådär, tog mig nästan en timme att skriva men nu är jag klar. Nu får Sanna svara på mina frågor. HEJ!