fredag 26 juni 2015

Kisseungebilder


Kissebarnen och deras mamma har verkligen funnit sig till rätta här hemma. Nu mera har dom flyttat till katträden där dom sover och tuttar på botten.
Polly och Franz är för underbara! Dom kommer ofta springandes mot mig och följer efter mig när jag går. Och så vill dom gärna klättra på mig. Franz sov nyss på mig så jag var tvungen att sitta stilla nån timma tills han sovit klart. :P
Alltså alla fem är så fantastiska och deras mamma med även om hon inte är stormförtjust i mig direkt. Men hon tolererar mig i alla fall så jag är nöjd! :D
Sammy har fått träffa alla och dörren till vardagsrummet är nu bara stängd när det är matdags och på nätterna så kissefamiljen har gott om tid att äta utan att Sammy själ all deras mat.  :)



Zigge

Speedo

Liten möter stor. Sammy och Franz

Zilla

Myshög

Myshög

Zilla

Franz och Zilla

Missan

Kissebarnen

Franz

Franz spelar boll

Polly klättrar på mig och leker med mitt halsband

Speedo försöker tränga in sig mellan korgen och bordet

Polly