onsdag 10 juni 2015

46 anledningar till selfies



Om jag någonsin säger att jag inte har något att ha på mig så har ni min fulla tillåtelse att slå mig! Såvida det inte kräver typ byxor, för då har jag inte mycket att välja på.

Jag är svag för klänningar. Men jag har insett att jag har så det räcker och blir över så nu har jag köpstopp!
Till mitt försvar så har jag haft många av dom länge, i alla fall en i åtta-nio år, och dom allra flesta är välanvända! Sen är en del begagnade också. Så, nu har jag lite mindre dåligt samvete.

Så här har ni mig i all min prakt med ärr, fett, blåmärken, överflödig hud, plattfötter och i konstiga och obekväma poser i mina klänningar och tunikor just not giving a shit. 
Och ja, jag har antagligen alldeles för mycket fritid... Men detta projekt hade inte kunnat slutföras utan Of Monsters and Men's nya album Beneath the Skin som jag inte kan sluta lyssna på och gör mig så väldigt pepp och glad.










Väldigt urringad klänning










Aningen genomskinlig...








Uppsydd i Ghana

Den här har jag haft i åtta-nio år och har hängt med till Malta, Gambia, Senegal och Ghana.











Köpt på Global Mamas i Ghana






Egentligen en tröja jag brukar sova i men den får vara med ändå!