söndag 14 december 2014

Stockholmsresans slut


Hej hopp!
Just nu är jag i Solna hos Erik och latar mig. Ikväll åker jag äntligen hem. Eller äntligen och äntligen.. Jag har haft det JÄTTEBRA här i Stockholm och har egentligen inte längtat hem så mycket men nu när jag vet att jag ska hem idag så börjar jag längta. Efter min säng och framförallt katterna. :)

Passenger var så grymt jäkla fantastisk. Han var charmig, rolig och så väldigt talangfull. Det gick inte annat än att älska honom. :) Han verkade så uppriktig och ödmjuk. Och som sagt så förbaskat rolig. Kändes så fint att få se honom. ÄNTLIGEN! Och det var underbart att ha min allra finaste Malin vid min sida. :)

Jag har en del inplanerat i veckan och kommer antagligen vara rätt trött efter denna vecka men snart är det jul och idag har jag börjat tro att den kommer kunna bli jättebra så nu längtar jag verkligen! Om bara snön ville komma...

Puss och kram på er!