torsdag 25 december 2014

Julen, ständigt denna njutångest


Då var det här årets jul slut.
Jag älskar jul och julafton men det är också väldigt ångestladdat. All familj som buntas ihop, förväntningar, intensiteten mm. I år lite extra men det gick ändå bra.
Hade en bra dag med familjen och fick massor av fina presenter. Och det blev ju en vit jul till sist! :D
I morse var några av oss på julottan halv fyra och sen har jag mest sovit, slöat och umgåtts med min mor, bror och katter. Jag skulle egentligen åkt på julfest i Avesta idag men med tanke på att jag flyttar på måndag och det har varit rätt mycket så kände ja att jag behövde andas ut och vila. Fast sen ångrade jag mig nu ikväll och blev rastlös. :P Fast jag hade det bra här i Öja med. Kollade på serien "The Affair" tillsammans med storebror.

Imorgon ska vi nog åka och shoppa i Sågmyra och sen på lördag åker jag hem och gör klart i lägenheten inför flytten. Katterna får stanna här tills allt är klart.

Hoppas ni alla haft en fin jul! Puss