onsdag 2 april 2014

Hårt



Jag kan inte koncentrera eller fokusera. Allt är så jävla jobbigt och jag känner mig distraherad och stressad för det i princip hela tiden.
Det är så många saker jag måste göra, så många saker jag inte kan göra något åt och en hel del jag bara går omkring och väntar på.
Jag hatar det här och jag vet inte alls hur jag ska orka.
Min självkänsla är i botten och jag påverkas av allt runtomkring. Bra som dåligt så följer mina känslor med. Det är minst sagt ostabilt och jag är så väldigt trött på det.

Jag vet inte vad jag ska göra för att orka med. Jag vet inte till vem jag kan vända mig för hjälp. Jag vet inte ens om vad jag själv känner eller vill. Kan inte lita på nått. Eller någon. Inte ens mig själv.

Deprimerande inlägg, jag vet. Sorry. Är bara så trött och desperat just nu. Varför kan saker inte bara klaffa? Varför kan det inte bara bli lite lätt ett tag? Jag skulle verkligen behöva det.