lördag 12 april 2014

Sällskap i badet


Jag vart sjuk! Är förkyld nu. Skitjobbigt men också rätt skönt för då är jag kanske inte så slutkörd som jag farhågade. Kanske kommer jag bli piggare bara jag blir frisk? Jag håller tummar och tår för det så jag ska klara det jag behöver.

Annika var hit med Sally och Sammy idag. Hade ju Stacy och Sammy tidigare men innan jag åkte till Stockholm förra helgen så fick Annika hämta dom och sen var det tänkt att jag skulle ha det kattfritt till Påsk så livet skulle bli lite lättare. Men nu när jag är sjuk så saknade jag dom så mycket och då framförallt Sally som inte varit här sen innan jag åkte till Ghana i höstas. Har ju träffat henne i Öja men nu är hon här och det är supermysigt. Och Sammy verkar ha saknat mig för han myser som en galning med mig.

Igår var det en tjej från mitt gamla behandlingshem här och hälsa på. Vi var båda sjuka så vi var lite sega men det var kul. Om hon skött sig i veckan och gått i skolan skulle hon få komma till mig och det hade hon så då kunde jag ju inte ställa in bara för att jag var förkyld. Och jag måste säga att jag blir lite smickrad över att vara en morot. 
Supersöt tjej, endast tolv år gammal. Vi ritade och lyssnade på musik och pratade massa.
Idag har jag Skype:at med Mattias massa. Bland annat när jag låg/satt i badet. :P Det är skönt att ha sällskap när en är sjuk och deppig.
Men nu är han på en födelsedagsfest som jag också skulle varit på egentligen om det inte vore för den dumma förkylningen. :(

Imorgon ska jag kanske träffa Erik. Fast jag vet inte hur jag mår så vi får se. 

Nu ska jag försöka mig på att göra klart en skoluppgift om jag kan. Vore sååå skönt!

Hej svejs!