onsdag 8 februari 2012

Hard life

Livet är hårt.
Min morbror är död och det är jätte hemskt. Sorgen sipprar ut lite överallt om jag inte är försiktig.
Jag saknar ungarna så jag håller på att gå sönder. Jag bara måste åka tillbaka till dom!
Vädret gör så jag knappt kan röra mig ute. Jag är hes, slemmig och tungandad så jag snart får psykbryt mer än vanligt.

Jag behöver lite bra nu.
Jag har sovit lite drygt 4 timmar inatt. Först hade jag svårt att somna och vaknade snart igen av hjärtklappning. Sen vaknade jag drygt 2 timmar för tidigt och bara vägra somna om.
Men förutom att jag har vart lite extra känslig idag så har det gått bra trots sömnbrist.
Och nu har jag lite ångest för att gå och lägga mig så jag skjuter upp det. Så jag kommer nog ha sömnbrist imorgon med.
Men det är lugnt. :)

Ha det bra och simma lugnt gott folk.