måndag 27 februari 2012

Nattsvammel

Det finns så himla många bra och snälla människor i världen.
Varför ska jag behöva vara en del av en sådan elak person? Låter hårt men jag har försökt att tycka om. Nu är jag bara förtvivlad och oerhört förstörd. Jag hade nog aldrig tidigare insett hur skadad jag var utav det innan. Och avskyn jag känner gentemot den delen går inte att förklara på ett annat sätt än att jag känner mig smutsig, förstörd och allmänt hemsk. Jag vill inte vara del av något så vidrigt som det giftiga hatet som är där. Är det vad som pumpar runt i mina ådror så vill jag fan inte vara med.
Jag har försökt och försökt att acceptera och gilla men jag kan inte. Och helt ärligt så vill jag inte. Det är ju bara sjukt att jag försökt så mycket med något som jag annars stolt skulle tagit avstånd ifrån.
Så som det har skadat mig vill jag aldrig behöva skada någon. Men det skadade sitter så djupt att jag inte ens förstod hur stort det var.
Jag är så rädd...