lördag 17 september 2011

Extas?

Oi!
Lördagskväll och jag sitter hemma med Sammy och chillaxar. ;)
Tidigare i eftermiddags så hämtade jag Sannylicious i Ludvika. Vi var på bio och såg "jag saknar dig". Boken den är baserad på heter "jag saknar dig, jag saknar dig" och den har jag läst typ tre gånger och bara ääälskar den. Filmen var bra, fast ena sekunden satt man och tok skämdes för att i nästa bli tårögd.

Igår var jag hemma hos Mimmi och hängde med värdens bästa självvalda syster. Vi satt vid varsin laptop, spela sims, drack te och kolla på tv. Det är så vi umgås som bäst!

Och igår (den 16e) var det förresten bara EN månad kvar tills jag åker!!! Så idag är det bara TJUGONIO dagar kvar. :D
Alla frågar jämt om jag fått någon resfeber än och nä det har jag inte fått men allt har börjat kännas mer verkligt och nåbart dom senaste dagarna. Längtar som in i tusan. Väntar bara på att biljetterna ska komma och lite mer information så jag helt och fullt kan planera. Det är så viktigt att göra något som man känner är viktigt och betydelsefullt, roligt och utvecklande. Och att åka till Ghana och jobba som volontär på ett barnhem (även om det bara är i 6 veckor) är det för mig. Och jag hoppas och tror verkligen att det här är något för mig.

Nä nu ska jag strax sova. Ska bara läsa lite och mata Samsam.
Puss och kram alla fina fina människor.