söndag 25 september 2011

Nedräkningen fortsätter



Tre förbannade små veckor kvar. Imorse vaknade jag till och med upp med lite resfeber. Men nu är det som vanligt igen. Men om någon vecka är jag väl ett nervöst vrak skulle jag tro. XD
Är lite krångel med flygbiljetten dit bara. Den är bokad en dag senare än vad jag egentligen ska åka men det ska nog gå att boka om. I värsta fall så får jag komma dit en dag senare. Och det tror jag nog jag ska överleva. :)

Imorse var jag och mamma i Kopparbergskyrka på söndagsgudstjänst, då träffade jag två av "mina" barn som var där för den äldsta sjunger i barnkören som sjöng för oss. Så kul att träffa dom. Fick ett barnvaktsjobb inbokat för näst, nästa vecka. Toppen! :D Hoppades jag skulle få lite jobb hos någon av "mina" familjer innan jag åker.

Nä nu ska jag sova. Har av olika anledningar inte sovit ordentligt på fem nätter nu så jag hoppas på en lugn natt inatt. Ciao!