onsdag 28 september 2011

Lindad kring lillfingret agerade jag vinbud



Hej hej hej!


Förberedningarna fortsätter. Alla i min grupp hade fått biljetter till måndagen den 17 så dom ändrade startdatumet till den 18 oktober.
Det är mycket små saker som jag håller på och betar av från min "to do list". Jag tar lite varje dag. Men allt stort är i princip klart. Bara en massa små detaljer kvar.
Ghana upptar så mycket av min hjärna att jag nästan helt glömmer att jag faktiskt läser engelska och borde plugga... Jaja det löser sig nog. XD

Annars så har jag lekt "vinbud" och levererat en box med vin till min kära Mimmi L. Så sen satt jag där och fikade en stund.
Det blir hon och mamma som kör mig till arlanda och vinkar av mig. Eller jag kör nog dit men dom lär ju köra hem sen när jag flyger iväg.

Igår och idag har jag läst en massa papper som jag fick på posten om Ghana och om att vara volontär. Så igår kväll drabbades jag av en sväng panikig resfeber. Fast det gick snabt över och idag är jag bara pirrig och glad.

Nä nu ska jag titta på första avsnittet av den nya "two and a half men" säsongen.

Peace!