tisdag 9 mars 2010

Självhjälp


Jag har känt mig rätt stressad på sista tiden. Haft en del ångest över saker jag "borde" göra. Att bedöva med filmer och serier gör att jag sen har svårt att göra dom saker jag "borde" göra. Jag har därför dom senaste tre dagarna kommit på ett nytt sätt att må bra på mitt i allt det jobbiga. Jag vet inte riktigt om det är okej att skriva såhär öppet även fast jag är en öppen person. Många vill nog inte veta. Så för känsliga ber jag nu att sluta läsa.

När jag har känt paniken komma smygande i denna jobbiga situation jag nu är i har jag för att få slippa känna det dåliga, för att få fly för en stund, gett mig själv orgasmer. JAPP! Jag onanerar. Jag tar på mig själv. Jag använder en dildo. En rabbit. Och jag älskar det!!!
Jag måste säga att det varit så effektivt att jag nu gör det ganska så ofta. I lördags två gånger. I går SEX gånger. Och idag, so far, ÅTTA!! Sanna säger att jag är beroende. Att jag borde lägga in mig på sexklinik tillsammans med Tiger Woods...
Men jag kan sluta när jag vill! Jag vill bara inte! Är det så fel att någon som jag som mått dåligt större delen av sitt liv och som just nu har väldigt mycket tankar som liksom tränger sig på, förstör och tar kraft, att vilja få ro för en stund? Få en bra känsla i kroppen för omväxlings skull? Endorfiner is the shit!
Och efter dom senaste två gångerna idag har lyckokänslan, harmonin, hållit länge och jag har gått runt med ett leende på mina läppar.
Orgasmerna har också hjälp mig att kunna få ro och koncentrationen att orka plugga ett tag. Det är väl inte så fel?
Det är bara det att jag känner att just nu när jag verkligen tagit mig själv till en ny nivå, så skulle en man vara otillräcklig för mig.
Och visst! Onani och vibrerande dildosar kan inte ge samma närhet som en man. En man kan ge mycket som en dildo inte kan. Det är bara det att jag inte behöver det just nu. Jag hjälper mig själv bäst just själv.
Men det går nog över så småningom. Jag kommer säkert sukta efter män snart igen.
Hoppas jag...
Annars kommer jag leva ensam med mina katter och mina dildosar i alla mina dar. ^^
Haha. Känner mig helt pervo! Men! Orgasmer är bland de bästa mediciner i världen! Dom är bra för blodtrycket, sömnen, humöret mm. Dom lindrar smärta och har faktiskt en helande kraft!
Man blir till och med vackrare av orgasmer! Det ni!
Nä nu ska jag hela mig själv lite..
Godnatt