lördag 13 mars 2010

Update från Tjärn

Nu sitter jag här i tjärn igen hos Aistinger delen av familjen. Kom hit igår och stannar tills imorgon.
Just nu sitter jag och smuttar på whiskey och chattar med Henkibooi på Facebook.
Kollade lite på melodifestivalen med Michelle, pappa och Miriam tidigare och när Pernilla Wahlgren skulle sjunga tyckte pappa att det var dags att ta fram vinet. Men eftersom jag inte dricker vin för att det är så äckligt så fick jag whiskey istället. :)
Gick upp till Michelles rum, som jag får låna när jag är här, och satte mig vid datorn efter ett tag. Melodifestivalen tar verkligen fram det elaka i mig...
Men jag ska nog gå ner och kolla lite mer senare.

Jag, Michelle och Ray var ute och red idag. Har aldrig ridit med dom tidigare för dom varit för små men nu börjar dom bli så duktiga så!
Michelle red på sin häst Mimmi, Ray på Hopi och jag på Lilla (STORA) tjejen Java.
Var riktigt mysigt. Fast jobbigt att få ut Java ur sin hage för grinden hade frusit fast och det var en massa snö/is i vägen. Tog oss en stund att gräva fram den så vi kunde få ut hästen.
Sen har jag och Michelle badat bastu, lagt ansiktsmasker, målat naglarna och pratat och umgåtts. Vi hade en riktigt mysig tjejkväll innan melodifestivalen.

Nu är jag grymt trött! Så adjö så länge.
Peace out!