tisdag 27 september 2016

Falu Pride


Hej hopp!

Helgen gick undan och nu är det redan tisdag! :O
Fick besök av min vän Deni i lördags och vi gick tillsammans i Falu Pride paraden. Han är för övrigt den som startade Falu Pride för 4 år sen (tror jag det var) när han bodde här i Falun.
Vi hade jättekul och sen på söndagen efter att han åkt hem hade jag trevliga samtal på häktet.
Igår gjorde jag inte så mycket annat än att handla och vila och idag har jag varit och gjort en rotfyllnad hos tandläkaren och ikväll har jag grundutbildningen hos civilförsvarsförbundet.
Sen på torsdag, fredag och lördag ska jag vara fairtrade-banan mellan halv tolv och halv två och sen åker jag till Stockholm i två eller tre dagar och ska förhoppningsvis få träffa mitt nya kusinbarn Nora. :D
Ja, annars har jag inte mycket att rapportera. Läste nyss ut boken "Svart flicka, vit flicka" av Joyce Carol Oates som var jättebra så jag läste ut den på en vecka. Vet inte riktigt vilken bok jag ska läsa härnäst.
Ha det bra till nästa gång!