onsdag 4 maj 2016

Sammy hyllardagen


Idag hyllar vi Sammy som fyller NIO jäkla år!!!
Min älskade finaste gubbe. Vad skulle jag göra utan honom? :)

Sammy nio år photo output_KUqPDm_zpsysxpk2s0.gif

Stackars Mammakatt har ingen bra dag för idag blev hon kastrerad. Hon är jätterädd nu stackarn' men operationen hade gått bra och jag fick hämta hem henne redan klockan  halv elva.

Sen var jag hos tandläkaren och lagade mina tänder lite. Har precis fått tillbaka full känsel i tandkött och läpp på vänster övre sida.

Men Sammy och framförallt Franz har haft en bra dag. Det har varit så soligt, varm och skönt så vi har kunnat haft altandörren öppen många timmar och då är Franz överlycklig. Sammy har fått en extra måltid dagen i ära så han är nog rätt nöjd han med. :)

Igår var jag och Lindah hemma hos Sofia och åt och umgicks. Det var väldigt trevlig. Slänger upp några bilder på det.

May the fourth, and Sammy, be with you!