lördag 7 maj 2016

Från produktiv till oproduktiv (om en inte räknar alla framsteg jag gjort i dataspelet!)

Igår var en produktiv dag för mig här hemma. Det första jag gjorde i princip när jag vaknade var att sätta ihop tre lådor till min nya byrå som jag köpte i förrgår och inte hann sätt ihop klart innan det vart för sent för att väsnas. Sen packade jag in alla kläder i den.
Efter det gjorde jag dubbel sats grön ärthummus. Sen bakade jag kanelbullar och målade en pall. Dammsög och diska gjorde jag också och där emellan satt jag ute med katterna på uteplatsen och njöt av solen.

Idag har jag inte gjort mycket. Jag har spelat datorspel och kollat på Youtube videor typ. Har suttit ute i solen lite idag också mellan varven.

Imorgon har jag häktesbesök, det var därför jag bakade bullarna. :)

Det var allt. Förutom bilderna då.
Nya byrån. Passade på att möblera om lite i sovrummet




Målad pall. Den var bara vanlig träfärgad tidigare

Franz och Sammy myser i transportburen