lördag 1 november 2014

Sanna the gypsy rockar loss


Jag har världens allra bästaste bästa tjejkompis vid namn Sanna!
Vi var på krogen igår och Sanna rocka loss som ingen annan på karaoken. En kanske inte tror det först när en träffar Sanna, men hon kan verkligen bjuda på sig själv. Wow!
Och jag vann pris för bästa utklädnad även fast dom kallade mig Sanna (vi hade precis sjungit en låt tillsammans så dom mixade upp våra namn) och trodde jag var en zigenare (när jag faktisk var en spådam!) men jag vann! Jag vann ett presentkort på 300 kr. ^^
Jag kan väl erkänna att det faktiskt inte var JÄTTEmånga utklädda. Men då hade inte jag heller lagt ner särskilt mycket tid på min kostym så jag vart sjukt förvånad. :P
Sanna var Kickis expressbud... No  explanation needed...

Spådam

Kickis expressbud