torsdag 20 november 2014

Oooops


Ooops!

Den här kvällen gick fort. Klockan är nu halv fyra på morgonen. Borde verkligen lägga mig! ;)
Men det är efter elva-tolv som jag mår som bäst och är som mest kreativ. Svårt att lägga sig då ju! :P
Men det gör inget. Så länge jag inte måste gå upp tidigt, vilket jag inte behöver imorgon/idag, så är det okej.
Men nu är jag faktiskt lite trött. Så ska strax sova. Ska bara...

Blev äntligen klar med försäkringspapprerna för det som blev stulet på tåget idag. Skönt! Fick hjälp av Annika. Höll på att bli galen. Sen har vi varit på djuraffären och handlat kattmat och kattsand.

Igår natt när jag borde sovit klippte jag mig. Klippte bort massa slitet så nu känns håret skitkort! :( Men det ser och känns rätt bra ut ändå.

Näää, sova var det ju! ;)

Godnatt!