söndag 12 maj 2013

Antingen eller frågor


I ett återupplivningsförsök så kommer här nu lite antingen eller frågor.


Android eller Iphone?
ANDROID! Hatar Iphone! ;P

McDonnalds eller Max?
Max. McDonnalds vegetariska alternativ är inte så goda och Max vegburgare är dom allra bästa.

Ringa eller Sms:a?
Ringa för det mesta. Glömmer ofta av att svara på sms.

Vår eller Sommar? 
Eftersom jag vill ha det så varmt som möjligt så sommar. Men jag tycker dofterna på våren är helt gudomliga.

Hund eller Katt?
Katt såklart! Jag tycker om hundar med men dom allra flesta luktar äckligt. :P

Morgon eller Kväll?
Kväll! Det är då jag är som gladast och piggast. :)

Tv-spel eller Dator-spel?
Dator-spel! 

Baka eller Laga mat?
Baka. Laga mat gör jag bara när jag måste. Vilket iofs är typ varje dag. :P

Staden eller Landet?
 Landet

Underst eller Överst?
 Underst

Jeans eller Klänning?
 Klänning

Lakris eller Choklad?
Choklad! Lakris är snuskigt.
 
Sjunga eller Dansa?
Sjunga. Kul och dansa med men sjunga vill jag göra mest hela tiden.

Julafton eller Födelsedag?
Julafton! Älskar båda men på julafton får jag ge presenter också och det gillar jag faktiskt. 

Cykla eller Gå?
Cykla

Hallon eller Jordgubbe?
Jordgubbe tror jag nog bestämt. Men hallon är bra gott det med.

Bad eller Dusch?
Bad!

Hav eller Sjö?
Sjö. Är ju uppvuxen i sjön. Och hav är så strömma och salta.

Skräck eller Komedi?
Skräck

Te eller Kaffe?
Te. Kaffe är usch!

Hemmafest eller Krogen?
Hemmafest


Vampyr eller Varulv?
 Varulv

Peace out!