måndag 13 maj 2013

25 viktiga saker att veta om mig



Eftersom det bara är 24 dagar kvar tills jag fyller 25 år så tänker jag dela med mig av 25 viktiga saker att veta om mig. Visste ni dom inte innan så är det på tiden nu.



  1. Älskar värme och är otroligt lättfrusen.
  2. Djurälskare
  3. Vegetarian med vissa veganska inslag (Äter helst inte ägg och köper alltid mjölkfritt smör osv).
  4. Bryr mig väldigt lätt om väldigt mycket.
  5. Musik är otroligt viktigt för mig och jag ÄLSKAR att sjunga.
  6. Vid visat intresse är jag en väldigt öppen person.
  7. Intresserad av människor (a.k.a. nyfiken).
  8. Tål inte inskränkta, trångsynta, elaka, rädda och själviska människor typ varghatare, rasiter, homofober osv.
  9. Jag hatar hashtags! #thingsihate #list #monday #almost #25 #years #pleaskillmenow
  10. Dricker inte kaffe, vin, öl eller glögg.
  11. Älskar jul och födelsedagar.
  12. Jag har väldigt svårt för arga människor.
  13. Älskar att retas.
  14. Kan skämta om i princip allt. Ta mig inte för seriöst!
  15. Coldplay är mitt absoluta favoritband.
  16. Äcklas av lik så som kött, döda insekter och fiskar.
  17. Tycker om att lukta på saker, mat och folk..
  18. Fisklukt, speciellt rökt, är bland det äckligaste jag vet.
  19. Faller lätt samman av press och vissa sorters stress.
  20. Socker är min stora last.
  21. Supernatural, Game of thrones, The walking dead, Lost, New girl och True blood är mina favoritserier.
  22. Älskar Afrika.
  23. Är på vänster sida (den goda sidan) i politiken och skulle nog aldrig kunna leva med någon som inte var det.
  24. Jag gillar inte lakrits.
  25. Jag har tre katter som heter Sammy, Stacy och Sally + en lånekatt som heter Kajsa.