onsdag 16 november 2011

STOP

Nej! Nu far tiden sluta ga sa snabbt! Jag vill inte aka hem. Nu ar det mindre an 2 veckor kvar! Jag kommer grata ihjal mig efter mina fina ungar. Nu kanner jag dom verkligen och jag kan inte tanka mig mitt liv utan dom.
Fy.

I helgen var jag ensam volontar pa barnhemmet och det var ganska jobbigt. Barnen slass och brakar sa mycket att jag inte hann med annat an att springa till undsattning. Men det var ocksa kul for jag kom mycket narmare allihopa.
Pa lordagen hade vi fodelsedagskalas for en kille som fyllde 7 ar. Dom fick lite godis och kex och vi dansade och lekte lekar. Sen pa sondagen foljde jag med dom till kyrkan pa formiddagen och pa eftermiddagen gick v ner till stranden.

Det ar lite konstigt men jag har, fast jag ar har, fatt en otroligt stor julkansla. Jag langtar jatte mycket till julen och ja hela december manad. Det gor att det inte kanns lika hemskt att aka hem.

Imorgon kommer Sarah och Tove till vart barnhem och halsar pa och sover over till fredag da jag och dom aker till Koforidua over helgen.
Vi ska till stranden som vanligt imorgon. Hoppas att det inte ar sa jatte stora vagor och stromt som det brukar vara. Det ar sa jobbigt. Saknar dom lugna sjoarna jag badat i i sommar.

Puss och kram