lördag 5 november 2011

Busua

Hej!
Just nu ar jag i Busua i vastra Ghana. Vi bor pa ett hotell som heter Pete's Place alldeles vid havet. Vi kom igar. Det tog oss ungefar fem timmar att aka hit.
Idag har vi solat, badat, surfat och shoppat. Och duschat och spolat i toaletter! LYX!
Imorgon efter lunch aker vi hem.
Idag sag jag en apa nar vi satt och at lunch.
Dom har sa otroligt fina regnskogar har! Ar alldeles kar i naturen.
Pa resturangen vi ater pa har vi funnit en liten liten kattunge som stryker omkring. Han ar sa undernard och har antagligen oronskabb att det gor alldeles ont i hjartat pa mig. Jag har matat honom med agg mm imorse och idag till lunch verkade han piggare och till och med lite lekfull. Han ar super kelig. Jag hoppas fler turister matar honom. For han ar for liten for att klara sig sjalv och ngn mamma har jag inte sett av.
Jaja. Forutom det sa ar det valdigt harligt har.
Pa onsdag ska jag nog till Swedru sa det blir nog ett inlagg da med.
Kram