torsdag 3 mars 2011

Breathe me

Ojoj. Mycket som har hänt. Eller hänt och hänt. Jag har gjort så mycket och vart alldeles för trött för att orka blogga. Men nu ska jag ge det ett försök.

Idag var jag på arenan och fotokurs och valde ut två av mina bilder till våran utställning nästa torsdag. Det blev så svårt att jag till sist bara tog två okej bilder.
Sen umgicks jag lite med Julia och solade lite solarium. Grymt skönt.

Sen ikväll har jag varit barnvakt i några timmar. Det var trevligt fast dom har nyligen haft magsjuka så jag svalde en massa vitpepparkorn så fort jag kom hem.
Är lite nojig nu för magsjuka är bland det obehagligaste jag vet!

Nu ska jag slöa framför datorn hela kvällen och imorgon åker jag till Rättvik en sväng och ska träffa Sofie lite. :)

Igår var jag på vårdcentralen och fick äntligen träffa en astma sköterska så nu har jag en massa mediciner. En sån där inhalationspulver grej vid behov och en som jag ska ta morgon och kväll. Sen fick jag tabletter mot min damm och kvalster allergi och nässpray med kortison i. Och dom kommer jag antagligen behöva ta varje dag som det är nu. Men när mina luftrör har läkt och min kropp återhämtat sig så kan både astma och allergi bli bättre så vi håller tummarna för det!

Och i helgen var jag hos underbaraste Ida-Stina och William. Sjukt kul, mysigt och tröttsamt var det. :D Måste göras om snart! <3

Annars så är jag väldigt trött och mina känslor åker upp ner och runt så jag blir alldeles slut. Men på tisdag ska jag få gå till en sjukgymnast som eventuellt ska ge mig akupunktur och frön i öronen. :P Fröna ska sättas på en må bra punkt och så ska man gnida/trycka på dom lite då och då vid behov. Meningen är att det ska dämpa ångest. Och jag ger det gärna ett försök! :)
Vi får väl se vad som händer.

Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me
I am small
I'm needy
Warm me up
And breathe me