lördag 26 mars 2011

Lite smått och gott

God kväll!

Har precis beställt lite grejer från vuxenshoppen för jag hittade ett presentkort i min plånbok på 200 kr som jag fick av Mimmi på min födelsedag. Så då passade jag på att shoppa loss så här dagen efter löning. :)

Sitter med tända ljus för det var så mysigt med earth hour så jag fortsatte lite. Var ute och gick på en gångväg när plötsligt alla gatulampor släktes. Det vart så mörkt, lugnt och mysigt.

Träffade Noppi en sväng ikväll, det var länge sen! Hon bor tillfälligt på ett vandrarhem ute i hälsinggården.
Och igår träffade jag Henkibooi för första gången på ganska länge där med. Vi pratade och kollade på film hemma hos honom. Det har jag saknat.

Måste lägga mig snart för jag ska upp tidigt imorgon och gå till kristinekyrka där min mamma ska sjunga gosspel. Ska dra med mig Mimmi och Noppi dit. Och för att man ska ställa fram klockorna i natt så kommer det kännas extra tidigt imorgon klockan nio.
Men det här var en liten update i alla fall. Natti!