lördag 19 mars 2016

Hes i år igen

Jag är heeees! Jag vet inte varför men har väl varit lite lite förkyld och nu har jag fått någon form av inflammation i luftvägarna och är as-hes. Hes var jag också för precis ett år sen. Då var jag i Ghana och låg inlagd på ett sjukhus i Accra och fick konstant dropp på grund av all vätska jag förlorat. Var så extremt uttorkad så därför vart jag hes. I år är jag verkligen inte uttorkad i alla fall. Dricker så mycket hela tiden för att slemmet i min hals ska bli lite mindre tjockt. Måste sitta upp och sova för att kunna andas typ. :P Jag önska faktiskt lite att jag var tillbaka till för ett år sen. Jag må ha varit fysiskt sjukare än jag någonsin varit i mitt liv men jag var på bättringsvägen och jag var i Ghana och skulle snart få träffa mina fina ungar igen.



 photo output_5QaejX_zpsfcrtuhpz.gif