torsdag 11 september 2014

Godmorgon Ångest


Av någon jäkla skit anledning så vakna jag halv åtta med en intensiv ångest. Eller jag vaknade inte direkt med den men den kom snabbt innan jag hann somna om.
Vissa tankar som råkade komma är tydligen förbannat känsliga och det är väl en sån dag antar jag. En sån dag när det gör ont.
Jag förstår inte riktigt fullt ut varför det blivit så mycket sånt här på sista tiden.  Fast jag kan säga exakta datumet när det började och vad som triggade det men nu så här ett halvår senare så känns det bara så förbannat uttjatat.
Fuck.
Jaja, det enda jag kan göra för att det ska gå över är att uttrycka, ge det plats och vara snäll mot mig själv. Fast det är fan i mig inte lätt!

Ska försöka somna om efter nått Youtube klipp och sen hoppas jag att det blir bättre för jag har skolarbete, katthemspass och utställnings-fix på schemat idag. Jag har inte tid och framför allt inte ork för det här!