torsdag 4 september 2014

Förkyld fart


Jag är förkyld. Har skit ont i vänster sida av halsen. Kanske är vänstra halsmandeln? Och så har jag huvudvärk och är rätt trött.
Men av någon anledning kör jag på mer än vad jag ofta gör när jag är frisk.
Dagen började med att jag vaknade alldeles för tidigt efter bara kanske fem timmars sömn klockan sju men sket i att somna om och satte mig och spela Minecraft (som nu ju uppdateras till 1.8 så det är därför så jäkla extra skoj) och kolla serier. Sen fick jag ett samtal från min underbara handläggare på Försäkringskassan med goda nyheter.
Sen var skuttade jag ner på stan och hämtade mitt nya pass, ett paket med skolböcker och handlade lite innan jag skuttade hem igen. :P
Sen har jag tvätta, rensat avlopp och dammsugit.
Just nu sitter jag och kollar på Annie Lööf. Jisses. Jag undrar verkligen om dom kan kunna bli kvar i riksdagen efter valet?!
Jaja.
Om inte F! kommer in i riksdagen så skulle jag bli förvånad för det är så himla många som jag känner som ska rösta på dem. Men sen inser jag att jag kanske inte har en jättestor spridning av olika sorters människor jag omger mig runt. Jag vet knappt några som ska rösta blått eller ännu värre rösta Jimmie... Var gömmer sig dom människorna, eller är det jag som gömmer mig från dom?

Ha det bra och kom ihåg att rösta för solidaritet!