onsdag 23 juli 2014

Soliga dagar gör bra dagar


Hej hopp!

Dagarna är helt underbara. Det är varmt och soligt och jag har mycket ledig tid att vila upp mig. Jag mår bra! Lite förvirrad och så lider jag av lågt blodtryck och allergi men bortsett från det så mår jag bra!
Så skönt att kunna säga det. :D

Idag har jag fått redigerings lektion av världens bästa Erik sen har vi suttit i en park och solat, fikat och läst.
Läser en massa! Och kollar på Minecraft videos nu när en ny säsong av Mindcrack startat. :P

Igår hängde jag med Mattias och tränade på sånger vi ska spela in förhoppningsvis. Även vi satt i en park och myste en stund.

I helgen kommer min Malin och hälsar på från Stockholm. Då ska vi ut och ha skitkul (hoppas jag)!

Tja, annars händer det inte så mycket spännande. Jul i Juli med Sanna på tisdag. 26 presenter var ska vi ha och jag är nästan klar med alla hennes. Jag hoppas solen och värmen stannar kvar minst en vecka till! :D

Puss och kram!