söndag 15 december 2013

Kalasveckan

Hey hey hey!

Tredje advent idag då! :D
Idag tog jag sex pojkar med mig och husmodern Sarah till stranden för att fira Kwames födelsedag. Han fyller 12 tror jag. Är lite luddigt med årtalen med vissa...
Vi åkte dit efter lunch och hade en supermysig eftermiddag där. Jag köpte läsk åt alla och nått litet att äta.
I måndags ordnade jag kalas för Junior som fyllde år.
Sen hade Isabella avskedskalas på torsdagen och husmodern Belinda hade lite kalas på fredagen då hon fyllde år.
Mycket kalasande denna vecka!

I torsdags kom två nya barn. Ett par tvillingpojkar på 1 år och 4 månader. Stackarna var jätteförskräckta och rätt förkylda. Den ena av dom försökte rymma hela tiden och då följde den andra efter för dom tycker inte om att vara ifrån varann. Idag har dom för första dagen verkat lite lugnare och stabilare. Stackarna. Fatta vilken chock att så lite och inte förstå varför man helt plötsligt blir lämnad med en massa främmande människor på en främmande plats. :/

Men skönt att se att dom äntligen börjar finna sig tillrätta.

Nu är det sent och jag ska sova.

Puss och godnatt!