tisdag 1 januari 2013

Skön slödag får starta det här året

Hannah, Cattis och jag


Igår var jag på nyårsfest hos Cattis. Vi åt tacos, drack och hade det trevligt. Sen for vi till Pitchers där vi drack lite mer och umgicks lite mer.
Idag har jag fått mensvärk och är allmänt bakfylleseg. Men jag är nöjd. Bättre än att sitta och vara sjuk som jag varit dom senaste två åren. Mycket bättre! :)
Så idag tar jag det väääldigt lugnt. Myser med alla kissarna (gästkatten Kasja gör stora framsteg på den punkten), spelar datorspel, lyssnar på musik och ser på serier. Och badar. Bada är bland det skönaste man kan göra en dag som denna!
God fortsättning folket!

Kramar



Årets första bild på mig. Taget på Pitchers toalett.




















Mys med Sammy i sängen imorse.




















Finns det nått bättre än att bada?