fredag 4 januari 2013

Världen är vacker igen


Vet ni vet ni vet ni!?!?!?!?!?!
Idag har jag fått min nya efterlängtade kamera. En Canon EOS 60 D för er som bryr er.
Underbart underbar är den så nu kommer jag nog lägga upp en hel del bilder framöver.
Och mina stackars katter kommer aldrig få vara ifred.

Mamma har varit här. Hon kom igår och sov över tills idag. Det var väldans mysigt och trevligt och hon har hjälp mig städa undan julen.

Kajsa blir modigare och modigare för varje dag. Hon har verkligen blommat ut sen hon kom till oss. Hon blir nog här ett tag till innan hon får en ny familj och jag tror verkligen vi ska kunna hitta rätt åt henne nu när vi vet vad hon behöver för att må bra. :)

Här kommer lite bilder. Enjoy!
Stacy


Sally och Annika


Stacy

Kajsa

Kajsa

Sammy

Sammy

Hungriga odjur

Sally

Kajsa

Stacy


Självporträtt
Jag och kameran <3>

Sängen som jag strax ska slänga mig i. Godnatt!