torsdag 27 september 2012

Bara fyra dagar kvar

Det känns som om någon har lagt ett tjockt lager med bomull runt min hjärna idag.

Jag är så trött på människor som inte tänker på hur dom säger saker. Varför kan folk inte vara snällare och visa hänsyn och respekt istället för att bara klampa in och ta över utan att fråga.

Ursäkta luddigheten men det här har hänt mig flera gånger den senaste tiden och jag är trött på det och vill bara att det ska bli måndag så jag får min lägenhet så jag kan låsa in mig och gömma mig där ett par veckor eller så..
Fast så kommer det såklart inte bli. Har dom närmaste veckorna väl inplanerade. Hela oktober kommer jag säkerligen ha fullt upp. Men det mesta är ju bra och roliga saker så jag ska nog överleva. ;)

Men november får nog allt bli en lugn månad. Hoppas jag..