lördag 15 oktober 2011



Kära bloggläsare. Hej!
Annars då?

Nu är jag packad och klar. Och då menar jag inte packad som i alkoholiserad tyvärr.
Imorgon åker jag, Mimmi L och Annika till Stockholm och sover över hos en släkting. Sen på måndag morgon åker vi till Arlanda och vid tjugo i nio flyger jag. Två timmar senare är jag i Amsterdam och där är jag kvar i cirkus tre timmar innan jag far vidare till Accra. Att flyga dit tar ungefär fem timmar. Sen har jag inte så mycket koll på vad som händer men i fem dagar blir jag kvar i Accra innan jag far till en liten stad ca två mil bort där jag ska bo och jobba tills det är dags att åka hem igen.
Så, nu vet ni. Mina väskor är packade till stor del av barnkläder, kritor, block, gosedjur och presenter till min värdfamilj.
Nu är jag aptrött och ska strax sova. Kanske bloggar imorgon annars hörs vi när vi hörs. Typ.

Peace!