lördag 22 oktober 2011

I Ghana

Har kommer ett sadan dar jobbigt inlagg utan prickar. Ja inga prickar over O och A i alla fall. Har varit i Ghana i fem dagar nu och bade trivs och vill aka hem. Det ar en otroligt haftig upplevelse. Jag bor hos en kvinna som jobbar pa banhemmet dar jag ar volontar, och hennes dotter. Dom har inget rinnande vatten men det ar inte sa jobbit som man kan tro att bada over en hink. Fast just nu nar jag bor pa ett hotel i Cape Coast sa kan jag duscha sa det passar man ju pa medan man kan. Jag ar med en massa andra volontarer har i Cape och tva av dom jobbar ocksa pa mitt barnhem. Fast dom ska bara vara har tva veckor sa sen blir jag kanske sjalv om det inte kommer ngn ny volontar. Det ar 20 barn pa banhemmet om man raknar med Cecilias (hon jag bor hos) dotter Rita som ar med pa allt pa barnhemmet hela dagarna bara att hon gar hem pa kvallen.
Kan nog inte skriva na mer foren nasta helg, men ha det sa bra! Kramar!