tisdag 2 augusti 2011

Uppåt vi far.

Hallå hallå!
Jag och mamma åkte till min kusin Elin i Sundsvall idag så nu är vi i hennes super fina lägenhet centralt i Sundsvall.
Elins mamma Ann är här med.
Imorse strax efter nio åkte jag och mamma från Öja till Falun där jag skrev in mig på skolan och hämtade lite saker i mitt rum. Sen åkte vi vidare till Sundsvall.
På vägen stannade vi och åt på ett sjaskigt "truck stop" där dom antagligen aldrig hört om vegetarisk mat förut. Där glömde jag min väska med plånbok, körkort, kamera, astmamedicin mm. Men vi har ringt och dom har hittat den så vi ska ta den på hemvägen på fredag.
Ikväll har vi varit vid havet och grillat och jag har badat. Supermysigt! Jag fångade fiskar med bara händerna! :D
Som jag självklart släppte ut igen.
Imorgon ska vi åka till Jungsele och vara där till på fredag. Min mormor kommer där ifrån och jag har aldrig vart så långt upp tidigare så det ska bli kul. :)
Jag är väldigt trött så detta får räcka för nu. Tjao!