måndag 2 maj 2011

På natten klipper jag till

Hoj!

Idag har jag inte gjort mycket. Bara varit i kyrkan (för Sammy) och läst. Men nyss efter att jag duscha fick jag ett infall och klippte håret. Var trött på det slitna så det rök i alla fall en decimeter. Och givmild som jag är så ska jag såklart visa en bild!
Ursäkta min lite smått störda min. Är sjukt trött och det tar fram det störda i mig. Men se så kort det blev!!! D:

I kyrkan idag förresten så var det en kör från Provence. Och dom var ju bra och så men dom sjöng ju på FRANSKA!! Jag förstod ju INGENTING. Blir dom hitbjudna så tycker man ju att dom ÅTMINSTONE kunde lära sig sjunga på Svenska! Vi är faktiskt i Sverige.
Borde kanske demonstrerat för det, dagen till ära. Eller tja, gårdagen till ära för som alltid när jag är jätte trött så är jag uppe LÅNGT efter läggdags.

Men tack så länge och simma lugnt!