onsdag 18 maj 2011

Dagen

Tjo!

Idag har jag varit ledig från FINSAM så jag började dagen väldans lugnt. Sen vid halv ett sprang (eller tja, jag cyklade faktiskt) jag upp till apoteket på lassarettet och hämtade ut astma medicin och allergitabletter. Sen CYKLADE jag till bildterapin och direkt efter det hämtade jag ut pengar, var till direktservicen på soc (i god tid för en gångs skull) och sen cyklade jag till solariumet och solade lite innan jag åkte hem och tog ett bad och tvätta. Sen lite senare åkte jag och handla och nu sitter jag med tända ljus, öppet fönster och lyssnar på underbar musik.
Inget särskilt intressant kanske men det har varit en väldigt produktiv dag för att vara jag. Så JAG är nöjd. :)

Och hela dagen har jag mest bara tänkt på det underbara äventyret jag antagligen ska åka på i höst. <3 UNDERBART!

På lördag är det fest för Mimmi som fyller 19 så jag lär använda mina sista slantar till alkohol. :D

Kärlek till er alla! <3