måndag 4 april 2011

Spelberoende

Nu har jag vart ganska dålig på att skriva nu ett tag. Men sånt går i perioder för mig. Just nu spelar jag mest en massa sims och tiden bara flyger iväg. :P Som i natt när helt plötsligt klockan var fem och jag som trott den var max två. Då vart man lite häpen. Sen tog det mig ytterligare en halvtimma innan jag lyckades slita mig. Sen hann jag inte somna förens mamma gick upp och Sammy vart helt galen och skulle ut.

Just nu är jag i Rättvik, kom hit igår, och då när jag skulle ropa in katterna kommer Sammy med en liten påse över huvudet och går omkring som om ingenting. Jag drog av den snabbt samtidigt som jag höll på att garva ihjäl mig.
Undrar hur länge han gått omkring med den?

Helgen har vart sjukt bra! I fredags var jag på fest på regementet och på lördag kom Sanna och vi såg på Håkan. Underbara Håkan. Fortfarande lite hög av han. :D

Annars rullar det väl på som vanligt. Nä, fan ska nog spela lite mer nu. :P

Hej så länge!